2012-06-20
heaven ain't close in a place like this

För er stackare som kikat in på bloggen idag har det nog varit ganska tråkigt. Men jag har haft fullt upp! Först var det långprommis med hunden, sen kolla på lägenhet och sen lovade jag mamma att rensa ogräs också. Har helt enkelt inte haft tid för min kära blogg. Menmen, bättre sent än aldrig! Imorgon drar jag ut till Herräng för att fira midsommar med Isabelle. Ska blir askul, längesen vi umgicks ordentligt. Kommer inte kunna blogga därutifrån, så ni får berga er tills jag kommer hem på lördag.

Kommentarer
Postat av: jossa

lägenhet??

Svar: JAG SKA FLYTTA UT! nejdå, till elaine och karim :)
Sarah Öst

2012-06-21 @ 11:58:05
Postat av: sandra

åh jag dör vilken söt hund! *-*

2012-06-21 @ 21:50:04
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0