2012-06-18
i need direction to perfection

Ska sluta upp med att alltid ha texten centrerad. Nu har jag fått nya blogg.se! Gillar det än så länge, får väl se om jag ändrar mig om ett tag, men hittills är det bra.
Sitter för tillfället och myser med min galna hund. Malda åkte hem för ett litet tag sen. Hon facerapeade mig, ganska rejält. Men min hund hade sönder hennes jacka så det jämnar ut sig. Nejdå, men han är galen. Visst, han hade inte vart ute på ett tag, men jag vet inte vad jag ska göra. Det känns inte som att någonting funkar. Jag har tagit mig vatten över huvudet och jag vet inte vad jag håller på med. Blä.
Har inga bilder på den här datorn och min egen dator har gått in i väggen eller något. Skärmen fryser och jag måste stänga av och starta om stup i kvarten.
Och inte får jag träffa mina kompisar som jag hade tänkt imorn heller. För jag måste ju plugga. Och städa.
KUL LIV LIKSOM.

Kommentarer
Postat av: elwira

Plugga???? DET ÄR JU SOMMARLOV ALLTSÅ ASSDFJSGA

Svar: jag vet... skitkul, eller hur?
Sarah Öst

2012-06-18 @ 23:43:47
Postat av: Katja

du lägger alltid upp så betydelsefulla bilder :D

Svar: menar du allvar eller är du ironisk haha?
Sarah Öst

2012-06-19 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0