2012-06-17
kärlek

Jag har den senaste tiden tänkt mycket på hur jag är mot folk i min omgivning. Jag vet med mig själv att jag är väldigt kärleksfull av mig. Jag öser ur mig komplimanger till alla i min närhet, för att visa att jag tycker om dem och för att få dem att förstå hur fina de är. Men det är inte så att jag bara kastar det ur mig, jag menar det jag säger. Jag tror att killar lätt kan tro att jag är kär i dem bara för att jag är så kärleksfull... Det kan ju vara lite tråkigt för då är det lätt hänt att de tar avstånd. Inte mycket man kan göra åt. Men om jag är kär i någon, då märks det, tydligt.
Vilket flummigt inlägg det blev. Ordbajs typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önska jag va lika kärleksfull som du Sarah <3<3<3 du är söt

Svar: det är du säkert, stranger <3
Sarah Öst

2012-06-17 @ 20:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0