2012-06-24
SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Fråga:
när var du rakt genom EUFORISK senast?  Pest eller kolera: slicka på fredrik reinfeldts tår eller raka skallen en gång varje månad i ett halvår? okej jag kom inte på några bättre frågor. PUSS DU ÄR SÖT.
/esther

Svar:
Jag vet inte riktigt, känns som om jag är supermegaglad/euforisk nästan hela tiden!
Jag avskyr tår mer än något annat så jag skulle nog raka skallen...
PUSS DU ÄR SÖTARE


Fråga:
Vilken sex ställning gillar du mest?
/Anonym

Svar:
Jag vet inte riktigt... Örat eller mellan tårna!


Fråga:
Hur ser dina favorit strumpor ut? 
Kan du visa en film när du dansar vals med din hund? 
/Katja

Svar:
Jag kör mest på vanliga låga, vita :)
Jo, det får jag se till att göra! Om du filmar!


Fråga:
Vad är din högsta önska? 
utövar du någon sport eller har gjort? 
Vilken är din favorit storbloggare? 
/Amanda

Svar:
Jag har verkligen ingen aning... Att lyckas i livet eller något sånt klyschigt.
Jag dansar! :)
Jag följer inga direkt jättestora bloggar. Men jag gillar cjs (http://cjs.blogg.se/) och Karin Bylund (http://karinbylund.blogg.se/). Följer också mina kompisars bloggar såklart!


Fråga:
hur gör du med pappret vid torkning när du har skitit? viker du det eller är du mer av en skrynklare?
/Linaaaa

Svar:
Jag är en renodlad skrynklare!


Fråga:
Vad är din favoitfärg?
/Madde

Svar:
Detta kommer låta alldeles jättenaturigt, men exakt den färgen som kopparsulfat har:


Fråga:
om du deltog i skönhetstävlingar skulle du då svara worldpeace? Om inte, vad skulle ditt svar vara?
/Juice

Svar:
Jag skulle svara att ingen någonsin skulle behöva vara rädd för att inte klara dagen, både fysiskt eller psykist.


Fråga:
Saknar du Katarinaskolan? 
Hur länge tog det isåfall att sluta tänka på den? & din klass och allting..
KRAM
/Junia Henriksén

Svar:
Nej, det skulle jag inte påstå att jag gör... De i min klass och i parallellklasserna som jag skulle saknat ser jag till att träffa då och då. Sen saknar jag två lärare så himla mycket! Tänker fortfarande på dem varje gång jag har det ämnet som det hade...
Kramkram


Fråga:
varför gjorde du en blogg  
/Fallman

Svar:
Jo för att jag alltid pratar för mycket om mig själv, så om jag har en blogg där jag får göra just det kanske jag gör det lite mindre i verkligheten...


Fråga:
1.Saknar du Camaro?
2.Saknar du mig? ( hehehehhehe)
3.Vad vill du göra i framtiden/jobba med?
4.Tänker du fortsätta rida aktivt nu eller ska du ta det lite lugnt? 
5.Skulle du vilja jobba med hästar/djur när du blir vuxen?
6.Hur många besökare har du i genomsnitt? 
7.Hur högt har du hoppat som högst? 
8.Har du någon medryttarhäst?
9.Hur gammal e din URGULLIGA hund? 
10.Vem är din allra bästa vän?
11.Vem känner du att du ALLTID kan prata med när du är ledsen? 
/sophieeee

Svar:
1. Nja, lite ibland kanske. Undrar hur han har det och så.
2. Varje dag brushaaaan!
3. Jag vet inte riktigt. Jag vill hjälpa på något sätt.
4. Nej, har lagt ridningen på hyllan ett tag nu.
5. Specifikt hästar vet jag inte, men kanske djur (veterinär eller något).
6. Några tusen om dagen sådär :D
7. Lite drygt en meter med Camaro.
8. Nej, det har jag inte.
9. Han är snart ett och ett halvt år!
10. Thea.
11. Thea, Panda, Kanel och många fler.


Fråga:
Hur kommer det sig att du är så underbar?
Vill du ses på måndag? 
Do you love me?
/Malda

Svar:
Oj, nja... Underbar är nog inte riktigt rätt ord för att beskriva mig...
Japp!
Without a doubt dear!


Fråga:
Vad är godast, kakan eller degen?
Vad skulle du köpa om du vann en miljon?
Vad för namn skulle du helst vilja heta om du inte hette Sarah?
Favoritland&stad?
Vad ska man göra för att bli så snygg so du är?
/Anonym

Svar:
När det kommer till pepparkakor är det bara degen som är god. Men annars är det ungefär lika. Beror ju på vad man är sugen på!
Resor i massor!
Jag vet faktiskt inte... Tycker Lea och Melanie är jättefina namn.
Jag älskar Cypern. Stad vet jag dock inte, har många favoriter: Dublin, Uppsala, San Francisco och Sydney är några.
Men vad gullig du är! Tack! Ta med en bild på mig till doktorn och be honom operera om dig vettja! Och ät lite växtpiller eller gå på styltor. Nejmen, man måste älska sitt eget utseende så kommer alla andra göra det också!


Fråga:
* Hur gammal är din hund/ Vad är det för ras/ Vad heter h*n? 

* Är du singel/i ett förhållande? Är det något på G mellan dig och "Kanel"? 

Tack för en trevlig och underhållande blogg 
 
/Anonym

Svar:
Han är ettårig Miniature American Shepherd som heter Marcel (som han i Big Brother... -.-)
Jag är singel! Haha du är inte den första som frågar, men nej det är vi inte. Vi har bara en gosig kramig relation!
Kul att du gillar min blogg!


Fråga:
1. Vad är den mest galna saken du någonsin gjort? 

2. Vad är ditt bästa raggningstips? 

3. Berätta om din första kärlek ! <3
/Lovisa ;)

Svar:
1. Oj... Jag tycker att i princip allt jag gör är galet... Men skulle nog säga att det var när jag kom på den helt sjuka idén att jag kanske skulle kunna gå natur på gymnasiet...
2. Att vara sig själv och visa att man är intresserad så personen ifråga fattar att du inte bara vill vara homies :) 
3. Jag har två stycken. En lite halft oskyldig barnförälskelse som var i sexan. Det var en kille i min klass som jag var jättekär i. Jag frågade chans och vi var ihop i ett halvår eller något sånt.
Sen var det han som kom och svepte mig off my feet i mars förra året vid Globen i Stockholm. Jag var så sjukt himla kär. Allt var perfekt tills vintern kom och vi insåg att vi kanske inte passade så bra ihop som vi ville. Mycket tårar. Den pojken kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.


Fråga:
Varför är du mongo? 

Vad tycker du är det bästa med en bra vän???? 
pussipuss din blogg är bäääst bortsett från de inläggen me fula bilder på mig!!
/Mongopandan

Svar:
För jag tyckte så synd om dig som var ensamt mongo så jag tänkte jag kunde låtsas vara det så du inte skulle känna dig heeelt utanför. ♥ Sen låtsades jag så mycket så jag blev det själv till slut...
Att man kan vara sig själv med den personen och aldrig skämmas för någonting.
PUSS!


Fråga:
1. Vad tycker du om Sara Winder?
2. Tycker du hon är het?
3. Saknar du hogwarts.nu samt den unika storslagna berättelsen du och några höll på med i typ trean?
4. Puss
/Stort fan

Svar:
1. Nja... Den tjejen alltså... Hon är ju käpprätt åt helvetes konstig! Men jag gillar henne ändå.
2. Lika het som en nudistbadares ölmage en varm sommardag!
3. Hogwarts.nu i mitt hjärta!! Den där berättelsen har jag bränt. Hemsk är vad den var. Må vi aldrig tala om den igen.
4. Usch! Baciller :(


Fråga:
Uppskattar du om man numrerar frågorna?
Har du kommit på några roliga idéer för att tälta än?
Vilken kroppsdel gillar du bäst på dig själv?
Hur blev det med det där cooliga sommarjobbet du fick? 
Vem är bäst? Kalle Anka eller Musse Pigg?
Har du berättat ditt fullständiga namn någon gång? Om inte så kan du väl göra det! Och om du har det så får jag väl skämmas lite 
Ehm... aa sen var det någon fråga jag glömde också menmen, DU ÄR BÄST SUPERMAN <3
/Kanel


Svar:

Nja, spelar ingen större roll. Kanske är lättare att hålla ordning då.
Oj, nej det hade jag helt glömt bort! Vi får slå våra kloka hjärnor ihop på tisdag!
Öhhh... Mina ögon tror jag... Mest det vänstra.
Ska dit på måndag! Får se hur det går...
Musse <3333333
Jag tror inte jag har det faktiskt...Sarah Linnea Öst heter jag :)
DU KAN VA BÄST <3



Det var alla frågor! Förlåt för att det dröjde så länge!
 
Trackback
RSS 2.0