2012-05-16
imhcsoba

Rubriken är till dig Panda :love:
Har precis lämnat in min labbrapport, är hyfsat nöjd faktiskt. Det var det bästa min lilla retardhjärna kunde komma med i alla fall.
Nåväl. Idag är begynnelsen av en lång och efterlängtad heeelg <333333 JNBJBFDKDABK!! Men, bara för att skolan är så olidligt underbar, har jag MASSOR att plugga dessa kommande "lediga" dagar, eftersom nästa vecka innefattar nationella prov i två mattekurser, en svenskainlämning och en samhällskunskapsinlämning. Mer underbart kan det inte bli!
Nu ska jag stupa i säng!
Kan för övrigt meddela att jag dansade idag, så DAY 25 medförde lite träning i alla fall! Klapp på axeln till mig själv. Haha, hej Axel, du heter samma sak som en kroppsdel, HUR KÄNNS DET?
Nu svamlar jag som aldrig förr. God natt bloggen. På återseende. Au revoir. Auf wiedersehen. Adiós. So long!

Kommentarer
Postat av: Mongopandan

IMCHSOBA! hihihihi så lyckelig man blir när man får en rubrik helt åt en själv hoho! vad gäller bilden så antar jag att det är mig du frågar chans på???? :))) ...tänkte väll det ;)så jag skulle LUGNT sätta ett x i ja rutan hihih puss på din fina irlands nästa <3<3<3

2012-05-16 @ 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0