2013-02-24
en dag kommer jag och du verkligen bli gamla men jag älskar dig nu

Håkan Hellström – Uppsnärjd I Det Blå
 
Hej hopp! Sitter och knåpar på en historieuppsats. Inte det roligaste man kan göra, men det hör ju till en söndagkväll! Har haft ett ganska skönt lov! Lärde mig nästan att åka snowboard i Göteborg med min kära bror och tog mig tid att bara vara. Känns ganska skönt att skolan börjar imorn, har ju inte haft en vanlig lektion på lite drygt två veckor. Hoppas halvt på att få tillbaka mateprov och såklaaaart på att träffa mina kära vänner igen.
I övrigt taggar jag till The Killers på torsdag och gjädjer mig åt att diskussionen om Spanien i sommar är igång. Måste bara se till att fixa sommarjobb och lite cash, har en känsla av att den här sommaren kommer bli dyr! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0