2013-02-25
I feel my vision slipping in and out of focus but I'm pushing on

The Killers – Bling (Confession Of A King)
 
Anledningar till varför jag älskar mitt liv just nu:
  • Jag tog bort min tandställning i torsdags.
  • Om tre dagar ska jag se The Killers.
  • De (The Killers) kommer med största sannolikhet spela alla mina favoritlåtar.
  • Jag fyller 18 om exakt 50 dagar.
  • Jag ska till Portugal ganska direkt efter det.
  • Vi har börjat planera att åka till Spanien i sommar med spanskagruppen.
  • Jag börjar äntligen få lite magrutor (just nu två i alla fall).
  • Oxegen blir av, och jag ska dit.
  • Jag har fått eget Spotify premium = inget mer snyltande av mamma.
Med det sagt kan vi ju konstatera att jag är glad som satan!! Skolan och sån skit känns mycket lättare ju när man har saker man är glad över och roliga grejer man ser fram emot. Allt går helt enkelt asbra nu! 
EN STOR BLÖT KYSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: joskos

jag vill med till portugaaal :(

2013-02-25 @ 23:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0