2013-02-26
I met love on the gravel road

Civil Twilight – Stolen
 
Hihi jag ska nog börja blogga lite mer om kost och träning. Har massiv träningsvärk i magen, men jag gillar't! Ska på Friskis boxningspass idag. 90 minuter av svett och kul. Finns inget skönare än att träna. Oavsett vilket humör man är på mår man bara bättre efteråt. Att springa milen (ja det blir crosstrainer för mig tills min benhinneinflammation är helt bra) när man är arg, att lyfta skrot när man är glad eller att gå på ett danspass när man är ledsen, ja det är obeskrivligt. Det känns så jävla bra!
Sen att jag älskar att matcha träningskläder och i allmänhet tycker jag är snyggast i yoga-tights och sport-BH är en annan femma!
Mitt mål med min träning, bortsett från att ha kul, är att stärka min kropp, själ och - hur fånigt det än låter - få magrutor. Det är något jag alltid velat ha, och nu försöker jag deffa som fan så de ska komma fram. Råkade dock käka en hel del chips i dag så får kötta som satan.
Min favoritsport-BH. Ger inte mycket till stöd, men vad gör väl det när man har små bröst? Tycker den är skitsnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0