2013-03-02
I hit the bottom with a "HUH!" Quite strange

The Killers – Bling (Confession Of A King)
 
Beslutsångest... Det finns fem festivaler jag vill gå på i sommar:
  1. Peace & Love
  2. Hultsfred
  3. Oxegen
  4. Emmaboda
  5. Way Out West
Peace, för att The Script, Passenger, Håkan Hellström och First Aid Kit ska dit.
Hults för att Arctic Monkeys, Band of Horses och IMAGINE DRAGONS SKA DIT ASDFGHJKL. De sistnämda har en spelning i Stockholm den 15e april, men såklart är det på ett pyttelitet ställe och utsålt.
Oxegen för att det är på Irland, och det brukar vara helt galet bra artister där. Dock har de inte släppt någon line-up ännu.
Emma för att väldigt många av mina kompisar ska dit och den verkar väldigt mysig.
WOW för att då kan jag även ta tillfället i akt och träffa min brorsa.'

Men, till detta krävs en hel del pengar och jag kommer nog som mest kunna gå på två festivaler. Just nu lutar jag mest åt Peace och Hultsfred, men det beror ju på vilka artister som ska till Oxegen.

Vill du gå med mig på någon av dessa? Det är bara att hojta till!


Kommentarer
Postat av: joskos

Jag ska nog gå på hultan :D

Svar: ååhh, gud vad nice! om jag går vill jag gå med dig
Sarah Öst

2013-03-02 @ 15:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0